
Silver-pakket
3,50
euro per maand
-
Tot 2 Argenta-kredietkaart1 met een limiet van 2.500 euro
-
Verzekeringspakket2 inbegrepen
Basispakket met betaalrekening en debetkaart
Basispakket, ook voor je kinderen vanaf 11 jaar
Wil je een pakket waarin overschrijven en cash geld opnemen aan het loket inbegrepen zijn? Kies dan voor het Silver-pakket of het Gold-pakket.
Nu kopen, later betalen
* Aan 2 euro per maand vanaf 1 juli 2025 (geen bijdrage voor klanten jonger dan 25 jaar)
Wil je een hogere limiet, tot 2 kredietkaarten of de mogelijkheid om je limiet tijdelijk te verhogen? Kies dan voor het Silver-pakket of het Gold-pakket.
Word eenvoudig klant via de Argenta-app.
Als nieuwe klant start je automatisch in het Green-pakket. Nadien kun je altijd omschakelen naar een uitgebreider pakket.
Word eenvoudig klant via de Argenta-app. Download hem in de App Store of Google Play.
Als nieuwe klant start je automatisch in het Green-pakket. Nadien kun je altijd omschakelen naar een uitgebreider pakket.
Is er nog iets niet duidelijk? Bekijk dan zeker de veelgestelde vragen.
Kom je liever langs, of ben je al klant van Argenta? Open dan een Green-pakket in je kantoor.
3,50
euro per maand
Tot 2 Argenta-kredietkaart1 met een limiet van 2.500 euro
Verzekeringspakket2 inbegrepen
5,95
euro per maand
Tot 2 Golden kredietkaarten1 met een limiet van 5.000 euro
Uitgebreid verzekeringspakket3 inbegrepen
1 Onder voorbehoud van aanvaarding door Argenta Spaarbank nv
2 Meer informatie over de voorwaarden, uitsluitingen en beperkingen van het verzekeringspakket gekoppeld aan het Silver-pakket, vind je in de algemene voorwaarden van de verzekering met polisnummer 8700008028, onderschreven door Argenta Spaarbank nv, bij Europ Assistance, erkend door de Nationale Bank van België onder het nummer 0888.
3 Meer informatie over de voorwaarden, uitsluitingen en beperkingen van het verzekeringspakket gekoppeld aan het Gold-pakket, vind je in de algemene voorwaarden van de verzekering met polisnummer 8700008038, onderschreven door Argenta Spaarbank nv, bij Europ Assistance, erkend door de Nationale Bank van België onder het nummer 0888.
Als je klachten hebt, kun je die met je Argenta-kantoorhouder bespreken of kun je terecht bij de dienst Klachtenbeheer van Argenta. Vind je dat Argenta Spaarbank nv je klacht niet of onvoldoende heeft beantwoord? Dan kun je je richten tot Ombudsfin, (de Ombudsman in financiële geschillen), North Gate II, Koning Albert II-laan 8, bus 2, 1000 Brussel, ombudsman@ombudsfin.be, www.ombudsfin.be.
Voor klachten in het kader van een betalingsdienst, kun je ook een klacht richten tot de Algemene Directie Economische Inspectie bij de FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie, City Atrium, Vooruitgangstraat 50, 1210 Brussel. Bel gratis naar 0800 120 33, mail naar info.eco@economie.fgov.be of vul het onlineformulier in.
Je behoudt uiteraard het recht om een gerechtelijke procedure in te leiden.
De bovenstaande informatie is gebaseerd op de juridische en fiscale situatie in België op 24 maart 2025.