Green-pakket
Geen bijdrage
-
Argenta-kredietkaart1 met standaardlimiet tot 1.250 euro per maand
-
Geen verzekeringspakket
Het basispakket om vlot te bankieren
Basispakket, ook voor je kinderen vanaf 11 jaar
Wil je een pakket waarin overschrijven en cash geld opnemen aan het loket inbegrepen zijn? Kies dan voor het Silver-pakket of het Gold-pakket.
Nu kopen, later betalen
Wil je een hogere limiet, meer kredietkaarten of een tijdelijke limietverhoging? Kies dan voor het Silver-pakket of het Gold-pakket.
In die pakketten is een verzekeringspakket inbegrepen.
Word eenvoudig klant via de Argenta-app.
Als nieuwe klant start je automatisch in het Green-pakket. Nadien kun je altijd omschakelen naar een uitgebreider pakket.
Word eenvoudig klant via de Argenta-app. Download hem in de App Store of Google Play.
Als nieuwe klant start je automatisch in het Green-pakket. Nadien kun je altijd omschakelen naar een uitgebreider pakket.
Is er nog iets niet duidelijk? Bekijk dan zeker de veelgestelde vragen.
Kom je liever langs, of ben je al klant van Argenta? Open dan een Green-pakket in je kantoor.
Geen bijdrage
Argenta-kredietkaart1 met standaardlimiet tot 1.250 euro per maand
Geen verzekeringspakket
3,35
euro per maand
Argenta-kredietkaart 1 met standaardlimiet tot 2.500 euro per maand
Inbegrepen verzekeringspakket2
5,95
euro per maand
Golden kredietkaart 1 met standaardlimiet tot 5.000 euro per maand
Inbegrepen verzekeringspakket3
1 Onder voorbehoud van aanvaarding door Argenta Spaarbank nv
2 Meer informatie over de voorwaarden, uitsluitingen en beperkingen van het verzekeringspakket, vind je in de algemene voorwaarden van de verzekering met polisnummer 2.050.148, onderschreven door Argenta Spaarbank nv, bij Inter Partner Assistance, erkend door de Nationale Bank van België onder het nummer 0487.
3 Meer informatie over de voorwaarden, uitsluitingen en beperkingen van het verzekeringspakket, vind je in de algemene voorwaarden van de verzekering met polisnummer 2.060.149, onderschreven door Argenta Spaarbank nv, bij Inter Partner Assistance, erkend door de Nationale Bank van België onder het nummer 0487.
Als je klachten hebt, kun je die met je Argenta-kantoorhouder bespreken of kun je terecht bij de dienst Klachtenbeheer van Argenta. Vind je dat Argenta Spaarbank nv je klacht niet of onvoldoende heeft beantwoord? Dan kun je je richten tot Ombudsfin, (de Ombudsman in financiële geschillen), North Gate II, Koning Albert II-laan 8, bus 2, 1000 Brussel, ombudsman@ombudsfin.be, www.ombudsfin.be.
Bij een online-aankoop tot een geschillenorgaan zoals vermeld op het platform van online geschillenbeslechting. Voor klachten in het kader van een betalingsdienst, kun je ook een klacht richten tot de Algemene Directie Economische Inspectie bij de FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie, City Atrium, Vooruitgangstraat 50, 1210 Brussel, via het online formulier.
Je behoudt uiteraard het recht om een gerechtelijke procedure in te leiden.
De bovenstaande informatie is gebaseerd op de juridische en fiscale situatie in België op 1 april 2024.