- Je taalkeuze wordt bewaard.
- Je kantoor wordt onthouden.
- Je sessie wordt beveiligd.
- Je krijgt de standaardversie van onze website te zien. De inhoud wordt niet aangepast aan jouw voorkeuren.
Contacteer ons
Heb je een vraag? Bij Argenta luisteren we naar jou.
Als klant stel je je vraag vlot via de Argenta-app
Een medewerker van Argenta beantwoordt zo snel mogelijk je vraag.
- Scan de QR-code.
- Je kunt onmiddellijk je vraag stellen in de Argenta-app.
- Een medewerker van Argenta beantwoordt je vraag.
Heb je de Argenta-app nog niet? Download hem nu
Stel je vraag via een andere weg
- Contacteer je kantoorhouder
- Bel de klantendienst op +32 3 285 51 11
(Maandag tot vrijdag: 8.30 tot 20.30 uur
Zaterdag: 9 tot 12 uur)
Regel zelf je bankzaken
Is het dringend?
Phishing of fraude melden?
Ben je slachtoffer van phishing? Bel dan onmiddellijk 03 285 53 33. Je kunt 24/7 op dit nummer terecht.
Heb je een verdachte mail of bericht ontvangen? Laat het ons weten via phishing@argenta.be.
Bankkaart kwijt?
- Blokkeer je kaart dan onmiddellijk via de Argenta-app bij Card Stop.
- Of bel Card Stop (078 170 170) om je kaart te laten blokkeren. Je kunt 24/7 op dit nummer terecht.
Schade of brand aan je woning?
Bel naar 03 285 53 33. Je komt terecht in onze alarmcentrale. Of vul je schade-aangifte online in.
Autoschade?
Bel naar 03 285 53 33. Je komt terecht in onze alarmcentrale. Of vul je schade-aangifte online in.
Verzekeringen pakketten
Heb je schade opgelopen of iets anders meegemaakt dat gedekt is door een van de verzekeringen van je pakket of je Golden kredietkaart? Bel naar 02 642 45 30 om een vergoeding of schadeloosstelling aan te vragen.
Heb je een klacht?
Heb je een klacht of wil je een negatieve ervaring signaleren?
Aarzel niet om contact met ons op te nemen.