- Je taalkeuze wordt bewaard.
- Je kantoor wordt onthouden.
- Je sessie wordt beveiligd.
- Je krijgt de standaardversie van onze website te zien. De inhoud wordt niet aangepast aan jouw voorkeuren.
Betaalrekening en debetkaart
- Een debetkaart voor elke rekeninghouder
- Geldopnemingen en overschrijvingen aan het loket inbegrepen
- Stortingen aan het loket inbegrepen
Argenta-kredietkaart
- Standaardlimiet tot 2.500 euro per maand
- Tijdelijke limietverhoging tot 5.000 euro per maand
- Tot 2 Argenta-kredietkaarten1 per Silver-pakket
Wil je een hogere standaardlimiet? Kies dan voor een Golden kredietkaart in het Gold-pakket.
Bescherming van (online) aankopen
- Aankoopbescherming bij schade en diefstal2
- Bescherming bij online aankopen2
Wil je een nog ruimere bescherming ook wanneer je op reis bent, dankzij inbegrepen dekkingen zoals Reisannulatie en Schade aan huurwagen? Kies dan voor het Gold-pakket.
Jouw pakket (en kredietkaart) aanvragen
Via je kantoor
Via de Argenta-app
- Nog geen klant?
Word eenvoudig klant via de Argenta-app. Download hem in de App Store of Google Play.
Als nieuwe klant start je automatisch in het Green-pakket. Nadien kun je altijd omschakelen naar een uitgebreider pakket.
- Al klant?
Heb je al een Green-pakket en wil je overstappen naar een Silver-pakket?
- Heb je al een kredietkaart?
- Open de Argenta-app, scroll op het startscherm naar ‘Mijn kaarten’.
- Ga naar je Argenta-kredietkaart en kies ‘Limiet aanpassen’.
- Je krijgt de vraag om je Green-pakket om te schakelen naar een ander pakket. Kies voor het Silver-pakket en doorloop de stappen die op het scherm verschijnen.
- Heb je nog geen kredietkaart? Vraag je kredietkaart aan in de app. Kies voor een kredietkaart in het Silver-pakket.
Wil je een nieuw Silver-pakket openen als extra rekening? Dat kan voorlopig nog niet in de app. Vul het formulier in.
Via de Argenta-app
- Nog geen klant?
Word eenvoudig klant via de Argenta-app. Als nieuwe klant start je automatisch in het Green-pakket. Nadien kun je altijd omschakelen naar een uitgebreider Silver- of Gold-pakket.
- Al klant?
Heb je al een Green-pakket en wil je overstappen naar een Silver-pakket?
- Heb je al een kredietkaart?
- Open de Argenta-app, scroll op het startscherm naar ‘Mijn kaarten’.
- Ga naar je Argenta-kredietkaart en kies ‘Limiet aanpassen’.
- Je krijgt de vraag om je Green-pakket om te schakelen naar een ander pakket. Kies voor het Silver-pakket en doorloop de stappen die op het scherm verschijnen.
- Heb je nog geen kredietkaart? Vraag je kredietkaart aan in de Argenta-app. Kies voor een kredietkaart in het Silver-pakket.
Wil je een nieuw Silver-pakket openen als extra rekening? Dat kan voorlopig nog niet in de app. Vul het formulier in.
Is er nog iets niet duidelijk? Bekijk dan zeker de veelgestelde vragen.
Inbegrepen verzekeringspakket
Aankoopbescherming bij schade en diefstal
Je aankopen van minstens 50 euro worden terugbetaald tot 750 euro in geval van accidentele schade of diefstal met braak of geweld in de eerste 90 dagen na aankoop.2
Bescherming bij online aankopen
Je online aankopen van minstens 50 euro worden terugbetaald en tot 1.250 euro in geval van niet-(conforme) levering.2
De exacte omschrijving van de voorwaarden, uitsluitingen en beperkingen vind je terug in de Algemene Voorwaarden.
Belangrijke documenten
Disclaimer
Het Silver-pakket is het universele bankdienst-pakket van Argenta.
1 Onder voorbehoud van aanvaarding door Argenta Spaarbank nv
2 Meer informatie over de voorwaarden, uitsluitingen en beperkingen van het verzekeringspakket gekoppeld aan het Silver-pakket, vind je in de algemene voorwaarden van de verzekering met polisnummer 8700008028, onderschreven door Argenta Spaarbank nv, bij Europ Assistance, erkend door de Nationale Bank van België onder het nummer 0888.
Als je klachten hebt, kun je die met je Argenta-kantoorhouder bespreken of kun je terecht bij de dienst Klachtenbeheer van Argenta. Vind je dat Argenta Spaarbank nv je klacht niet of onvoldoende heeft beantwoord? Dan kun je je richten tot Ombudsfin, (de Ombudsman in financiële geschillen), North Gate II, Koning Albert II-laan 8, bus 2, 1000 Brussel, ombudsman@ombudsfin.be, www.ombudsfin.be.
Bij een online-aankoop tot een geschillenorgaan zoals vermeld op het platform van online geschillenbeslechting. Voor klachten in het kader van een betalingsdienst, kun je ook een klacht richten tot de Algemene Directie Economische Inspectie bij de FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie, City Atrium, Vooruitgangstraat 50, 1210 Brussel, via het online formulier.
Je behoudt uiteraard het recht om een gerechtelijke procedure in te leiden.
De bovenstaande informatie is gebaseerd op de juridische en fiscale situatie in België op 1 januari 2025.