Heb je een klacht?

Een kwalitatieve dienstverlening staat voorop in alles wat we doen. Heb je toch een klacht of wil je een negatieve ervaring signaleren? Aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Neem contact op met

Je kantoorhouder

Argenta klachtenbeheer

Belgiëlei 49-53, 2018 Antwerpen

Bereikbaar op werkdagen van 09.00 uur tot 16.00 uur en niet op zaterdag

Telefonisch kun je alleen om inlichtingen vragen. Klachten moet je via e-mail, online formulier of brief indienen.

Klachtenformulier

Je kunt je klacht ook doorgeven via dit formulier.

We gebruiken dit enkel om je snel en eenvoudig verder te kunnen helpen.

Wil je deze informatie liever niet (meteen) bezorgen aan Argenta? Je kunt ons in dat geval telefonisch bereiken op +32 3 285 56 45 of via klachtenbeheer@argenta.be.

Opgelet: gaat je klacht over een concreet dossier, dan moeten we je alsnog identificeren. 

Door dit formulier te versturen, geef je Argenta informatie die gebruikt wordt om contact met jou op te nemen en je klacht te behandelen. Meer informatie vind je in het privacybeleid van Argenta.

Kunnen de bovenstaande personen of diensten je niet helpen?

Ben je niet tevreden met de oplossing die onze dienst Klachtenbeheer je voorstelde? Dan kun je je dossier schriftelijk voorleggen aan:

Ombudsfin, Ombudsman in financiële geschillen voor bankproducten

North Gate II, Koning Albert II-laan 8, bus 2 - 1000 Brussel

ombudsman@ombudsfin.be
Tel : 02 545 77 70

www.ombudsfin.be

Ombudsman van de Verzekeringen voor verzekeringsproducten.

de Meeussquare 35, 1000 Brussel

info@ombudsman.as
Tel : 02 547 58 71

www.ombudsman.as

Heb je een klacht die te maken heeft met een hypothecair krediet, een lening op afbetaling of een Betalingsdienst? Dan kun je als klant ook terecht bij de Algemene Directie Economische Inspectie van de FOD Economie (City Atrium, Vooruitgangstraat 50, 1210 Brussel). Bel gratis naar 0800 120 33, mail naar info.eco@economie.fgov.be of vul het onlineformulier in.

Voor klachten in verband met een online-aankoop kun je ook terecht bij een geschillenorgaan zoals vermeld op het platform van Onlinegeschillenbeslechting.

Als klant heb je uiteraard altijd het recht om een gerechtelijke procedure op te starten.