- Je taalkeuze wordt bewaard.
- Je kantoor wordt onthouden.
- Je sessie wordt beveiligd.
- Je krijgt de standaardversie van onze website te zien. De inhoud wordt niet aangepast aan jouw voorkeuren.
Golden kredietkaart
- Standaardlimiet tot 5.000 euro per maand
- Tijdelijke limietverhoging tot 12.500 euro per maand
- Tot 2 Golden kredietkaarten1 per Gold-pakket
Betaalrekening en debetkaart
- Een debetkaart voor elke rekeninghouder
- Geldopnemingen en overschrijvingen aan het loket inbegrepen
- Stortingen aan het loket inbegrepen
Uitgebreid verzekeringspakket
Zes dekkingen (2) om gerust te reizen en (online) te shoppen.
- Reisannulatie
- Schade aan huurwagen
- Ticketannulatie
- Verlengde garantie
- Aankoopbescherming bij schade en diefstal
- Bescherming bij online aankopen
Jouw pakket (en kredietkaart) aanvragen
Via je kantoor
Via de Argenta-app
- Nog geen klant?
Word eenvoudig klant via de Argenta-app. Als nieuwe klant start je automatisch in het Green-pakket. Nadien kun je altijd omschakelen naar een uitgebreider pakket.
Word eenvoudig klant via de Argenta-app. Download hem in de App Store of Google Play.
Als nieuwe klant start je automatisch in het Green-pakket. Nadien kun je altijd omschakelen naar een uitgebreider pakket.
- Al klant?
Heb je een Green- of Silver-pakket en wil je overstappen naar een Gold-pakket?
- Heb je al een kredietkaart?
- Open de Argenta-app, scroll op het startscherm naar ‘Mijn kaarten’.
- Ga naar je Argenta-kredietkaart en kies ‘Limiet aanpassen’.
- Je krijgt de vraag om je Green- of Silver-pakket om te schakelen naar een ander pakket. Kies voor het Gold-pakket en doorloop de stappen die op het scherm verschijnen.
- Heb je nog geen kredietkaart? Vraag je kredietkaart aan in de Argenta-app. Kies voor een kredietkaart in het Gold-pakket.
Wil je een nieuw Gold-pakket openen als extra rekening? Dat kan voorlopig nog niet in de app. Vul het formulier in.
Is er nog iets niet duidelijk? Bekijk dan zeker de veelgestelde vragen.
Inbegrepen verzekeringspakket
Aankoopbescherming bij schade en diefstal
Je aankopen van minstens 50 euro worden terugbetaald tot 1.500 euro (in het Gold-pakket) en tot 750 euro (in het Silver-pakket) in geval van accidentele schade of diefstal met braak of geweld in de eerste 90 dagen na aankoop. 2
Bescherming bij online aankopen
Je online aankopen van minstens 50 euro worden terugbetaald tot 2.500 euro (in het Gold-pakket) en tot 1.250 euro (in het Silver-pakket) in geval van niet-(conforme) levering. 2
Reisannulatie
Je privéreis (meer dan 100 euro) wordt terugbetaald tot 6.000 euro als je ze moet annuleren of onderbreken omwille van bijvoorbeeld ziekte, een ongeval of herexamens van kinderen.2
Schade aan huurwagen
Huur je een wagen (op reis), wordt je franchise van minstens 50 euro terugbetaald tot 1.500 euro in geval van schade of diefstal. De franchise is het deel van het schadebedrag dat je zelf moet betalen. 2
Ticketannulatie
Je concert- of evenemententickets van minstens 50 euro worden terugbetaald tot 1.000 euro als je je uitstap moet annuleren of onderbreken door ziekte of een ongeval.2
Verlengde garantie
Je geniet een extra jaar garantie op huishoudtoestellen, audio- en videoapparatuur en informaticamateriaal van minstens 50 euro.2
De exacte omschrijving van de voorwaarden, uitsluitingen en beperkingen vind je terug in de Algemene Voorwaarden.
Belangrijke documenten
Disclaimer
1 Onder voorbehoud van aanvaarding door Argenta Spaarbank nv
2 Meer informatie over de voorwaarden, uitsluitingen en beperkingen van het verzekeringspakket gekoppeld aan het Gold-pakket, vind je in de algemene voorwaarden van de verzekering met polisnummer 8700008038, onderschreven door Argenta Spaarbank nv, bij Europ Assistance, erkend door de Nationale Bank van België onder het nummer 0888.
Als je klachten hebt, kun je die met je Argenta-kantoorhouder bespreken of kun je terecht bij de dienst Klachtenbeheer van Argenta. Vind je dat Argenta Spaarbank nv je klacht niet of onvoldoende heeft beantwoord? Dan kun je je richten tot Ombudsfin, (de Ombudsman in financiële geschillen), North Gate II, Koning Albert II-laan 8, bus 2, 1000 Brussel, ombudsman@ombudsfin.be, www.ombudsfin.be.
Bij een online-aankoop tot een geschillenorgaan zoals vermeld op het platform van online geschillenbeslechting. Voor klachten in het kader van een betalingsdienst, kun je ook een klacht richten tot de Algemene Directie Economische Inspectie bij de FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie, City Atrium, Vooruitgangstraat 50, 1210 Brussel, via het online formulier.
Je behoudt uiteraard het recht om een gerechtelijke procedure in te leiden.
De bovenstaande informatie is gebaseerd op de juridische en fiscale situatie in België op 1 januari 2025.