- Je taalkeuze wordt bewaard.
- Je kantoor wordt onthouden.
- Je sessie wordt beveiligd.
- Je krijgt de standaardversie van onze website te zien. De inhoud wordt niet aangepast aan jouw voorkeuren.
Belangrijk: professionele betaalrekeningen van eenmanszaken die al klant zijn bij Argenta worden in de loop van april 2025 automatisch overgeschakeld naar het nieuwe Pro-pakket voor eenmanszaken. Meer info vind je terug in de veelgestelde vragen.
![](/content/dam/argenta/general/pakketten/pro-debet-new.jpg/_jcr_content/renditions/cq5dam.web.480.650.jpeg)
Betaalrekening en debetkaart
Betaalgemak op maat van zelfstandige natuurlijke personen
- Een professionele betaalrekening met 2 debetkaarten
- Cashopnames, stortingen en overschrijvingen aan het loket
- Toegang tot Argenta Internetbankieren en de Argenta-app
- Rekeninguittreksels automatisch opladen in je boekhoudsoftware via CODA van Codabox
![](/content/dam/argenta/general/pakketten/pro-credit.jpg/_jcr_content/renditions/cq5dam.web.480.650.jpeg)
Argenta kredietkaart
Ook in het buitenland makkelijk betalen
- 1 kredietkaart1 per rekeninghouder
- Standaardlimiet tot 2.500 euro per maand
- Tijdelijke limietverhoging tot 5.000 euro per maand
- Kredietkaartafschriften automatisch opladen in je boekhoudsoftware via CARO van Codabox
Wil je een hogere limiet of meer kredietkaarten toevoegen? Kies dan voor de Golden kredietkaart.
![](/content/dam/argenta/general/pakketten/pro-protect.jpg/_jcr_content/renditions/cq5dam.web.480.650.jpeg)
Optie: de Golden kredietkaart
Je kunt bij je Pro-pakket een Golden kredietkaart1 nemen (3,95 euro bovenop de pakketprijs). Zo ben je nog geruster wanneer je (online) winkelt of op reis gaat.
- Standaardlimiet tot 5.000 euro per maand
- Tijdelijke limietverhoging tot 12.500 euro per maand
- Uitgebreid verzekeringspakket2
- Kredietkaartafschriften automatisch opladen in je boekhoudsoftware via CARO van Codabox
Jouw Pro-pakket aanvragen
Via je kantoor
Verzekeringspakket Golden kredietkaart
Kies je voor een Golden kredietkaart bovenop je Pro-pakket? Dan kun je rekenen op een uitgebreid verzekeringspakket2.
Aankoopbescherming bij schade en diefstal
Je aankopen van minstens 50 euro worden terugbetaald tot 1.500 euro in geval van accidentele schade of diefstal met braak of geweld in de eerste 90 dagen na aankoop.
![](/content/dam/argenta/iconen/foundations/nieuws.png)
Ticketannulatie
Je concert- of evenemententickets van minstens 50 euro worden terugbetaald tot 1.000 euro als je je uitstap moet annuleren of onderbreken door ziekte of een ongeval.
Bescherming bij online aankopen
Je online aankopen van minstens 50 euro worden terugbetaald tot 2.500 euro in geval van niet-(conforme) levering.
Reisannulatie
Je reis (>100 euro) wordt terugbetaald tot 6.000 euro als je ze moet annuleren of onderbreken door bijvoorbeeld ziekte of een ongeval.
Verlengde garantie
Je geniet een extra jaar garantie op huishoudtoestellen, audio- en videoapparatuur en informaticamateriaal van minstens 50 euro.
![](/content/dam/argenta/iconen/foundations/autoverzekering_schild.png)
Schade aan huurwagen
Huur je een wagen (op reis), dan wordt je franchise van minstens 50 euro terugbetaald tot 1.500 euro in geval van schade of diefstal. De franchise is het deel van het schadebedrag dat je zelf moet betalen.
De exacte omschrijving van de voorwaarden en beperkingen vind je terug in de Algemene Voorwaarden.
Disclaimer
1 Onder voorbehoud van aanvaarding door Argenta Spaarbank nv.
2 Meer informatie over de voorwaarden, uitsluitingen en beperkingen van het inbegrepen verzekeringspakket vind je in de algemene voorwaarden van de verzekering met polisnummer 8700008048, onderschreven door Argenta Spaarbank nv, bij Europ Assistance, erkend door de Nationale Bank van België onder het nummer 0888.
Als je klachten hebt, kun je die met je Argenta-kantoorhouder bespreken of kun je terecht bij de dienst Klachtenbeheer van Argenta. Vind je dat Argenta Spaarbank nv je klacht niet of onvoldoende heeft beantwoord? Dan kun je je richten tot Ombudsfin, (de Ombudsman in financiële geschillen), North Gate II, Koning Albert II-laan 8, bus 2, 1000 Brussel, ombudsman@ombudsfin.be, www.ombudsfin.be.
Bij een online-aankoop tot een geschillenorgaan zoals vermeld op het platform van online geschillenbeslechting.
Voor klachten in het kader van een betalingsdienst, kun je ook een klacht richten tot de Algemene Directie Economische Inspectie bij de FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie, City Atrium, Vooruitgangstraat 50, 1210 Brussel. Bel gratis naar 0800 120 33, mail naar info.eco@economie.fgov.be of vul het onlineformulier in.
Je behoudt uiteraard het recht om een gerechtelijke procedure in te leiden.
De bovenstaande informatie is gebaseerd op de juridische en fiscale situatie in België op 3 februari 2025.