- Je taalkeuze wordt bewaard.
- Je kantoor wordt onthouden.
- Je sessie wordt beveiligd.
- Je krijgt de standaardversie van onze website te zien. De inhoud wordt niet aangepast aan jouw voorkeuren.
Het Argenta-verhaal van Houston
In ‘Argenta-Klap’ laten we Argenta-medewerkers aan het woord. Maak kennis met Houston Naets, medewerker Contact Center op de Argenta-hoofdzetel.
Lees verder onder de video.
Je kan deze video enkel bekijken als je Youtube cookies toelaat.
Lees meer over deze cookies in ons cookiebeleid
Hoelang ben jij al Argentaan?
‘Bijna vijf jaar denk ik. Gestart als interim-medewerker en dan vast aangenomen. Ik was echt gelukkig toen ik mijn groene badge kreeg.’
Wat maakt van jou een echte Argentaan?
‘Voor mij persoonlijk is het vooral het feit dat ik mij thuis voel op mijn werkplek, en misschien ook door de invulling van mijn functie. Bij Argenta is het belangrijk dat je jezelf bent. Je krijgt veel kansen. En ik ga er dan ook volledig voor.’
‘Bij Argenta is het belangrijk dat je jezelf bent. Je krijgt veel kansen.’
Wat doet jou glimlachen bij Argenta?
‘Mijn eerste evaluatiegesprek. Ik mocht eerst zelf vertellen wat ik vond van het voorbije jaar. Daarna maakte mijn teamleider duidelijk dat ik belangrijk was in ons team, praktisch onmisbaar. De woorden die hij toen gebruikte waren hartverwarmend en toverden een hele grote glimlach op mijn gezicht.’
Hoe start je een werkdag?
‘Ik slaap graag, dus wakker worden doet altijd een klein beetje pijn. Maar weten dat je hier komt werken, maakt het meteen wel beter. Ik ben nog nooit komen werken met het gevoel dat ik vandaag weer “moet” gaan werken. De invulling van mijn job en de collega's zorgen ervoor dat ik er altijd een mooie dag van kan maken.’
Welke tip zou jij geven aan toekomstige Argentanen?
‘Laat je gaan, voel je niet geremd. Hier is echt ruimte om jezelf te zijn.’